10. avgust 2019. godine
Briga o ličnim podacima i transparentnost u radu su vrednosti na kojima zasnivamo naše poslovanje. Ovo Obaveštenje o zaštiti podataka o ličnosti (Obaveštenje) se izdaje u cilju usklađivanja sa novim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti (ZZPL).
Obrađujemo Vaše lične podatke kako bismo Vam omogućili korišćenje svih prednosti programa lojalnosti Super Kartice (Program). Svrha ovog Obaveštenja je da Vas upozna sa načinom na koji Super Kartica koristi Vaše lične podatke. Ono daje informacije o tome kako prikupljamo, koristimo, skladištimo i na drugi način obrađujemo lične podatke koji su nam potrebni, kako bi se ostvarila svrha Vašeg članstva i ciljevi Programa. Program uključuje i dečiji klub “Super Klubić” (Super Klubić).
Super Kartica podržava prava koja Vama, kao lica na koje se podaci odnose, ZZPL omogućava. Sigurni smo da je to veliki korak da u potpunosti kontrolišete svoje lične podatke kao korisnik Programa.
Podatak o ličnosti je svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet određen ili odrediv. Lični podatak je svaki podatak o Vama, na osnovu koga možemo da Vas identifikujemo (npr. ime, prezime, e-mail adresa).
Obrada je svaka radnja ili skup radnji koje se vrše sa podacima o ličnosti ili njihovim skupovima (npr. prikupljanje, skladištenje, upotreba, umnožavanje, objavljivanje, brisanje ili uništavanje).
Ovo je poslednja verzija Obaveštenja (od dana 11.10.2024. godine). Ukoliko se ovo Obaveštenje menja ili dopunjuje, unećemo datum poslednje verzije dokumenta. O svakoj promeni Obaveštenja ćemo Vas blagovremeno obavestiti.
U ovom Obaveštenju, “Super Kartica“, ‘’mi’’ i ‘’naši’ upućuje na Super Kartica d.o.o. Beograd, ul. Partizanske avijacije bb, 11077 Novi Beograd, Srbija.
Super Kartica je zajedno sa partnerima Programa zajednički rukovalac u obradi Vaših ličnih podataka. Super Kartica i partneri u Programu zajednički određuju svrhu obrade, dok se partneri saglašavaju sa osnovnim elementima načina obrade koje utvrđuje Super Kartica kroz Program. Super Kartica je koordinator i nosilac Programa i u stalnoj je komunikaciji sa partnerima povodom obrade ličnih podataka. Informacije o našem odnosu sa partnerima povodom obrade Vaših podataka o ličnosti možete dobiti na sledeći način: slanjem na e-mail adresu info@superkartica.rs ili poštom na našu adresu. Super Kartica je kontakt povodom obrade podataka o ličnosti zajedničkih rukovalaca.
Pitanja, pritužbe, zahteve za ostvarivanje Vaših prava i dodatne informacije oko Obaveštenja i zaštite podataka o ličnosti kod Super Kartice možete dobiti na sledeći način: slanjem na e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300 ili poštom na našu adresu.
Lice za zaštitu podataka o ličnosti Super Kartice je Nina Mihajlović i njena e-mail adresa je nina.mihajlovic@superkartica.rs.Lice za zaštitu podataka o ličnosti je i kontakt osoba povodom obrade podataka zajedničkih rukovalaca – Super Kartice i partnera Programa, a o čemu se možete detaljno obavestiti ispod.
Zašto primenjujemo zajedničko rukovanje?
Super Kartica i njeni Partneri tesno sarađuju u okviru Programa, a kako bi Vam pružili najbolje moguće pogodnosti, zavisno od ponude svakog pojedinačnog Partnera. To se odnosi i na obradu Vaših podataka o ličnosti.
Zajednički smo utvrdili odgovornosti za obradu Vaših podataka o ličnosti u svakom segmentu obrade. Stoga smo mi zajednički rukovaoci (član 43. ZZPL-a) prilikom obrade Vaših podataka o ličnosti u dole navedenim segmentima obrade.
U kojim segmentima obrade postoji zajedničko rukovanje?
Super Kartica upravlja bazom podataka u kojoj su i Vaši podaci o ličnosti. Super Kartica zajedno sa Partnerima određuje svrhu obrade Vaših podataka o ličnosti, a kako biste mogli da ostvarite pogodnosti prilikom kupovine proizvoda Partnera i u tu svrhu obrađuje Vaše podatke o ličnosti. Dodatno, Super Kartica evidentira Vaše bodove prilikom kupovine Partnerskih proizvoda, stavlja na raspolaganje Partnerima svoje kanale komunikacije i pruža im savetodavnu pomoć kako bi ostvarili svoje poslovne ciljeve u Programu i na taj način određuje kako će se obrađivati Vaši podaci o ličnosti.
Partneri određuju parametre za marketinške kampanje, analiziraju Vaše potrošačke navike i navike određenih kategorija Korisnika Programa i na taj način imaju uticaj na obradu podataka o ličnosti u ovim segmentima Programa (način obrade podataka o ličnosti). Obradom statističkih podataka Partneri unapređuje svoju tržišnu poziciju jer koriste podatke u cilju prilagođavanja njihove ponude Korisnicima Programa.
Prilikom izdavanja Platne Super Kartice mi smo zajednički rukovaoci sa našim partnerom AIK Bankom. U istoj kartici se nalaze i platna kartica i Super Kartica za sakupljanje bodova prilikom kupovine u Idea, Roda i Mercator prodavnicama. Tom prilikom Super Kartica obrađuje podatke iz Programa, a AIK banka u skladu sa svojim obaveštenjem o zaštiti podataka o ličnosti povodom platnih kartica.
O čemu su se Super Kartica i Partneri dogovorili?
Super kartica i Partneri su se međusobno dogovorili koje obaveze svako od njih ispunjava na osnovu ZZPL-a. To se naročito odnosi na ostvarivanje Vaših prava na osnovu Zakona o zaštiti podataka o ličnosti i ispunjavanje obaveza u pogledu pružanja informacija iz člana 23. ZZPL-a.
Ovaj ugovor je potreban jer se u Programu obrađuju podaci o ličnosti u različitim segmentima obrade i u sistemu kojim upravlja Super Kartica.
Faze Programa | Obaveze ispunjava: |
---|---|
Marketinške kampanje | Super Kartica |
Opšte analize | Super Kartica |
Analize potrošačkih navika | Super Kartica |
Obaveštavanje o proizvodima | Super Kartica |
Platna Super Kartica | AIK Banka |
Šta to znači za Vas kao lice na koje se podaci odnose?
Super Kartica je primarno odgovorna za obradu Vaših podataka o ličnosti u svim fazama Programa jer ista upravlja njima, odnosno ima kontrolu nad Vašim podacima.
Jedini izuzetak je Platna Super Kartica. S obzirom da je u pitanju platna kartica, naš partner AIK Banka kao institucija sa neophodnim dozvolama je primarno odgovorna za obradu Vaših podataka o ličnosti u ovom segmentu.
Super Kartica će Vam dostaviti sve potrebne informacije iz člana 23. ZZPL-a besplatno i u konciznoj, transparentnoj, razumljivoj i lako dostupnoj formi, koristeći jasne i jednostavne formulacije.
Napomena: Bez obzira na dogovor između Super Kartice i Partnera o jedinstvenoj tački kontakta, lice na koje se podaci odnose može da ostvari svoja prava u odnosu prema Super Kartici i Partnerima.
U cilju ostvarivanja svrhe Programa, kao zajednički rukovalac obrađujemo sledeće vrste podataka o ličnosti:
U svrhu poboljšanja usluge i/ili za potrebe ispunjenja svrhe Programa svi pozivi na info telefon 0800 301 300 i razgovori sa korisničkim servisom Super Kartice se snimaju.
Obrađujemo Vaše lične podatke na osnovu:
Prihvatanjem pravila Programa stupate u ugovorni odnos sa nama. Obrađujemo Vaše lične podatke da bismo zaključili i ispunili taj ugovor. Ukoliko niste zadovoljni našom obradom Vaših ličnih podataka, u svakom trenutku možete da istupite iz Programa u skladu sa Pravilima Programa Super.
Obrađujemo Vaše lične podatke na osnovu pristanka koji ste nam dali da biste bili povremeno informisani o proizvodima i specijalnim ponudama nas i naših partnera.
Ukoliko ste nam dali pristanak za obradu, možete ga opozvati u bilo kom trenutku. U slučaju da opozovete pristanak, prestajemo sa daljom obradom Vaših ličnih podataka i brišemo te lične podatke u najdužem roku od 30 dana od dana kada ste poslali opoziv pristanka. Opoziv pristanka je besplatan i možete da ga prosledite na sledeći način: slanjem na sledeću e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300, pristupom na Vaš onlajn nalog ili poštom na našu adresu.
U slučaju da ste nam dali pristanak u skladu sa ovim Obaveštenjem i ne uspemo da Vam dostavimo informacije na neki od kontakt podataka koji ste nam ostavili prilikom registracije, imamo pravo da prestanemo da koristimo taj kontakt u svrhe za koje ste nam dali pristanak. U svakom trenutku mozete da izmenite kontakt podatke ili potvrdite da su kontakt podaci u funkciji na sledeći način: slanjem na e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300, pristupom na Vaš nalog na mobilnoj aplikaciji ili poštom na našu adresu.
“Push“ notifikacija
Super Kartica na osnovu pristanka koji ste nam dali, može da Vam povremeno šalje “push” notifikacije” - poruke koje se preko iOS-a i Androida pojavljuju na Vašim mobilnim uređajima. U svakom trenutku možete da povučete svoj pristanak za dobijanje “push” notifikacija tako što ćete u podešavanjima na Vašem telefonu isključiti opciju slanja notifikacija. Ukoliko imate poteškoća u isključivanju “push” notifikacija na Vašem mobilnom uređaju, u svakom trenutku možete da nam se obratite na sledeći način: slanjem na sledeću e-mail adresu info@superkartica.rs ili pozivom na broj telefona 0800 301 300.
Platna Super Kartica
Super Kartica je zajedno sa partnerom AIK Banka kreirala Platnu Super Karticu. U istoj kartici se nalaze i platna kartica i Super Kartica za sakupljanje bodova prilikom kupovine u Idea, Roda i Mercator prodavnicama. Prilikom interesovanja da dobijete Platnu Super Karticu dajete poseban pristanak da Vas naš partner AIK Banka kontaktira povodom toga. Ukoliko imate nekih pitanja povodom ove obrade obratite našem partneru AIK Banka, a u svakom slučaju možete i nama da se obratite na sledeći način: slanjem na sledeću e-mail adresu info@superkartica.rs ili pozivom na broj telefona 0800 301 300.
U određenim situacijama naš legitimni interes da Program funkcioniše na najbolji mogući način zahteva od nas da obrađujemo Vaše lične podatke (npr. u cilju identifikovanja Vaših interesa, kako bismo Vam slali informacije o novostima i pogodnostima Programa koje su prilagođene Vama ili Vašoj porodici).
Možemo da obrađujemo Vaše lične podatke ukoliko to od nas zakon zahteva.
Takođe, možemo da obrađujemo Vaše lične podatke ukoliko je obrada neophodna u cilju zaštite Vaših životnih interesa.
Ukoliko obrađujemo Vaše lične podatke na osnovu naših pravnih obaveza ili u cilju zaštite Vaših životnih interesa, obavestićemo Vas o tome.
Koristimo samo one lične podatke koji su neophodni za tačno određenu svrhu i uvek se trudimo da ograničimo obradu ličnih podataka u odnosu na ono što je neophodno za tu svrhu. Svrha obrade Vaših ličnih podataka je stupanje u Program i korišćenje svih njegovih pogodnosti.
Kako bismo ostvarili našu poslovnu svrhu, obrađujemo Vaše lične podatke na osnovu legitimnog interesa. Naravno, to radimo samo ukoliko Vaš interes ili Vaša osnovna prava i slobode ne pretežu nad našim legitimnim interesom. Legitimni interes koristimo kako bismo:
U svakom trenutku možete da izjavite prigovor na ovakvu obradu Vaših ličnih podataka na sledeći način: slanjem na e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300 ili poštom na našu adresu. Za više informacija o Vašim pravima, upućujemo Vas na sekciju ’Vaša prava’ u nastavku.
Ukoliko izjavite prigovor na naš legitimni interes da kreiramo naše i proizvode i usluge naših partnera koje su namenjene Vama, automatski prestajemo da Vas informišemo o proizvodima i specijalnoj ponudi naših partnera.
Vaši lični podaci se dele interno u okviru Super Kartice, u cilju ostvarivanja svrhe Programa sa Vama. Takođe, prihvatanjem pravila Programa saglasni ste da ste upoznati sa činjenicom da naši partneri koriste neke od Vaših ličnih podataka, kako biste maksimalno iskoristili pogodnosti našeg Programa. Super Kartica najčešće svojim Partnerima šalje statističke informacije koje ne mogu da identifikuju lica na koja se podaci odnose.
Takođe, možemo da delimo Vaše lične podatke sa sledećim primaocima:
Svi primaoci su obavezni da preduzmu odgovarajuće tehničke, organizacione i kadrovske mere kako bi zaštitili Vaše lične podatke. Super Kartica ima sa svim primaocima potpisane ugovore o obradi podataka o ličnosti.
Lični podaci koje obrađujemo o Vama prenose se u države za koje se smatra da imaju primereni nivo zaštite ličnih podataka - članice Konvencije Saveta Evrope o zaštiti lica u odnosu na automatsku obradu ličnih podataka, odnosno u države za koje je od strane Evropske unije utvrđeno da obezbeđuju primereni nivo zaštite.
Super Kartica čuva Vaše podatke o ličnosti dok traje Vaše članstvo u Programu. Nakon prestanka članstva u Programu prestaje svrha naše obrade tih podataka i brišemo ih najkasnije u roku od 30 dana od dana prestanka vašeg članstva.
Ako ste nam kao član Programa uputili reklamaciju, Vaše kontakt podatke kao i Vašu reklamaciju čuvamo dve godine od dana od prijema reklamacije, kako bismo ispunili zakonsku obavezu zaštite Vas kao potrošača. Vašu reklamaciju i predmetne kontakt podatke brišemo najkasnije u roku od 30 dana od dana kada je prestala naša obaveza za čuvanje podataka po tom osnovu.
Super Kartica kontinuirano preduzima odgovarajuće bezbednosne mere u cilju zaštite Vaših ličnih podataka u skladu sa ZZPL.
Sprovodimo odgovarajuće fizičke, proceduralne, tehničke, organizacione i kadrovske mere kako bismo dostigli odgovarajući nivo zaštite Vaših ličnih podataka koje obrađujemo. Super Kartica zajedno sa partnerima primenjuje najbolje industrijske standarde u zaštiti podataka. Zaštita se odnosi na gubitak, korišćenje protivno svrsi, neovlašćeni pristup i uvid, menjanje i uništenje tih ličnih podataka. Ipak nijedna mera bezbednosti ne može da garantuje da će lični podaci biti 100% zaštićeni, ali Super Kartica u svakom momentu svojim kontrolisanim procesima i uz visoku odgovornost stalno unapređuje sve mere bezbednosti u cilju zaštite Vaših ličnih podataka.
Možete da koristite određena prava prema Super Kartici i partnerima u odnosu na lične podatke koje obrađujemo o Vama povodom Programa. U svakom trenutku možete da podnesete zahtev za ostvarivanje tih prava.
Imate sledeća prava:
Vaša prava možete da ostvarite na sledeći način: slanjem zahteva na sledeću e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300 ili poštom na našu adresu. Prilikom web pristupa našem programu, pravo na brisanje ostvarujete kroz zahtev.Molimo Vas da u zahtevu naznačite broj Vaše Super Kartice, kako bismo mogli da Vas identifikujemo. U suprotnom možda nećemo biti u mogućnosti da odgovorimo na Vaš zahtev, zato što nećemo moći da Vas identifikujemo.Lice na koje se podaci odnose može ostvariti svoja prava utvrđena ovim zakonom pojedinačno u odnosu prema svakom od zajedničkih rukovaoca.
Na Vaš zahtev odgovorićemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema zahteva. U slučaju složenosti ili velikog broja zahteva, moguće je da će nam biti potreban dodatan rok za odgovor na zahtev. Taj rok ne može biti duži od 90 dana i o tome ćemo Vas posebno obavestiti.
Ukoliko je Vaš zahtev očigledno neosnovan ili se učestalo ponavlja, možemo da ga odbijemo ili da naplatimo troškove za njegovo ostvarivanje. Smatra se da je učestalo ponavljanje kada nam se obratite sa zahtevom za ostvarenje nekog od prava više od jednog puta u jednoj godini. Ukoliko nam se obratite dva ili više puta u toku jedne godine za isto pravo, odgovorićemo na Vaš zahtev samo ukoliko imate opravdan razlog.
Ukoliko smatrate da Vam je neko od prethodno navedenih prava uskraćeno ili smatrate da na neki način obrađujemo Vaše lične podatke protivno zakonu, u svakom trenutku možete da podnesete pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.
Slanje Vaših ličnih podataka prilikom registracije je uslov da biste koristili Program. Ukoliko nam ipak ne prosledite lične podatke koji su nam neophodni za registraciju, nećete biti u mogućnosti da da se registrujete i da koristite Program.
Vaša Super Kartica